ტრენინგის მეოთხე დღე
ტრენინგი დაიწყო გონებრივი იერიშით- რა იცით შეფასების შესახებ? ვიმსჯელეთ განმავითარებელ და განმსაზღვრელ შეფასებებზე,ვისაუბრეთ შეფასების ფორმებზე და მიზნებზე.გავეცანით ელექტრონულ სახელმძღვანელოში შესაბამის ტექსტს. დავიწყეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმის წერა. ვიმსჯელეთ მოსწავლეთა წინარე ცოდნისა და საჭიროების გამოვლენის სტრატეგიებზე. საკუთარი პროექტისთვის შევქმენით შეფასების ფორმა. ვისწავლეთ ცხრილის შექმნა ვორდში, დავათვალიერეთ და განვიხილეთ პრეზენტაციების ნიმუშები, დავიწყეთ ჩვენი პრეზენტაციის მონახაზზე ფიქრი.
ტრენინგი დაიწყო გონებრივი იერიშით- რა იცით შეფასების შესახებ? ვიმსჯელეთ განმავითარებელ და განმსაზღვრელ შეფასებებზე,ვისაუბრეთ შეფასების ფორმებზე და მიზნებზე.გავეცანით ელექტრონულ სახელმძღვანელოში შესაბამის ტექსტს. დავიწყეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმის წერა. ვიმსჯელეთ მოსწავლეთა წინარე ცოდნისა და საჭიროების გამოვლენის სტრატეგიებზე. საკუთარი პროექტისთვის შევქმენით შეფასების ფორმა. ვისწავლეთ ცხრილის შექმნა ვორდში, დავათვალიერეთ და განვიხილეთ პრეზენტაციების ნიმუშები, დავიწყეთ ჩვენი პრეზენტაციის მონახაზზე ფიქრი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий